Návod na zasielanie reklamácií

ako postupovať pri zasielaní

reklamácií pre odberateľov (ďalej len predávajúci)

firmy DAVORIN, s.r.o.

 Predávajúci je povinný pri prebratí reklamácie spísať protokol, ktorý obsahuje minimálne tieto údaje: 

  • dátum prijatia reklamácie
  • meno, priezvisko a kontaktné údaje zákazníka (telefonický kontakt, e-mail)
  • kontaktné údaje na predávajúceho, pokiaľ bola reklamácia prijatá v kamennej predajni, tak aj kontakt do predajne a na osobu, ktorá reklamáciu prijala
  • informácie o reklamovanom produkte: názov, veľkosť, farba
  • popis chyby produktu, ktorú chce zákazník reklamovať
  • vyjadrenie predávajúceho k chybe produktu, ak by mohlo pomôcť k riešeniu reklamácie a k objasneniu ako chyba vznikla, prípadne aj návrh spôsobu riešenia reklamácie
  • podpis zákazníka a podpis predávajúceho (osoby, ktorá reklamáciu prijala)
  • kópia dokladu o kúpe

Protokolom sa myslí aj: email; dotazník, ktorý na reklamácie používa predávajúci; reklamačný formulár na https://b2b.davorin.sk/page/returnItem/

 alebo akýkoľvek dokument obsahujúci vyššie uvedené údaje.

  1. Každý tovar je možné reklamovať po dobu maximálne 24 mesiacov od dátum zakúpenia konečným spotrebiteľom od odberateľa
  2. Na vypísanie protokolu o reklamácii môže predávajúci využiť aj reklamačný formulár dostupný na https://b2b.davorin.sk/page/returnItem/
  3. Reklamovaný tovar doručí predávajúci bezodkladne do firmy DAVORIN, s.r.o. na adresu: Tatranská 243, 059 86 Nová Lesná (poštou, kuriérom, osobne) spolu s protokolom o reklamácii, ktorý spísal so zákazníkom
  4. Pri preberaní reklamácie je predávajúci povinný oboznámiť zákazníka so zákonnými podmienkami a reklamačným poriadkom.
  5. DAVORIN, s.r.o. spracuje a vyrieši reklamáciu podľa podmienok stanovených príslušným zákonom občianskeho zákonníka, ktoré upravujú lehotu na vybavenie reklamácie aj práva a povinnosti všetkých zúčastnených strán (dodávateľ, odberateľ-predávajúci, konečný spotrebiteľ)
  6. Dodávateľ DAVORIN, s.r.o., bude odberateľa informovať o spôsobe riešenia reklamácie a odovzdá k reklamácii aj potvrdenie o jej vybavení v písomnej forme (tlačenej, alebo elektronicky) samostatne alebo ako vyjadrenie na sprievodný protokol reklamácie od predávajúceho. V prípade potreby vystaví dobropis.
  7. V zákonom stanovenej lehote bude reklamovaný tovar doručený naspäť odberateľovi, pričom je ten povinný informovať konečného zákazníka a tovar mu odovzdať.